kakilak

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Sommarlov!

Av Saga Hurtig Landin - 11 juni 2010 13:18

Äntligen! SOMMARLOV!


Hej :)<3 Sitter här på pappas jobb :) Fick låna datorn ;P


Så nu sitter jag och chattar med Jonna. Pappa och jag och några av hanns jobbkamrater var nyss på maccen (Mac´donalds) och åt :) Jag tog en cheesburgar meny och en milkchake (stavning)

Sen har jag också byggt 18 pumpar! Fick en tjuga för det =D


Mer har jag väll inte gjort tror jag...


Ha ett bra sommarlov! KRAM <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Hurtig Landin - 16 november 2010 07:59

AHHHHHH. Jag har fått lapp om möte till kunskapsskolan :DDD Ska KANSKE börja :O Det är inte bestämt men endå ^^ Wiiiiiiiii.   ...

Av Saga Hurtig Landin - 16 november 2010 07:55

Tjaba :D Ska till skolan snart D: Elr ska gå kl halv 9 ^^ A.<3 Jag har börjat gått till skolan nu! Så jag ska få lite motion :) Ah. Hejdå :D ...

Av Saga Hurtig Landin - 16 november 2010 07:53

Omg ja ska börja blogga igen :D  

Av Saga Hurtig Landin - 12 juni 2010 21:32

Hej ska skriva hej på alla språk jag kommer på!!     =   Hej, Hello, Moi,Hohejoj, hey,hei,hé,ej, Conitshiua (stavning) Fler kan jag inte :P   Jag har inget att skriva idag... Eller jag har varit hos tilde :) www.tisash.bloggplatsen.se  och ...

Av Saga Hurtig Landin - 11 juni 2010 13:26

Har skrivit en berättelse! Kommentera om du tycker den är bra :) Den heter "Mannen"   ----------------------------------------------------------------------------------   Jag kände andan i halsen. Den värkte när jag sprang. Jag hörde fortfara...

Presentation


Om du bara tittar in nu så går du miste om Mycket!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Så lång tid till födelsedagen ahh!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Lite musik :)

Kaka

Rösta =)

Favoritfärg????? Min e BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 BLÅ!!
 Gul ( e ful)
 GRÖÖÖÖÖN!!! GILLA
 Svart!
 RÖD
 GULD.....
 SILVER....
 lila (hmmmmmm)
 rosa (bläää)

Sök i bloggen

Min Gästbok :) (som äger)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Helg, Kompisdag elr vardag?`?????????

Tidigare år

Klockan =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Ovido - Quiz & Flashcards