kakilak

Alla inlägg under april 2010

Av Saga Hurtig Landin - 10 april 2010 12:02

Sitter här vid mormors dator och är inne på "Dexters" blogg och facebook   Skalade en mandarin och så hörde jag :  PLING PLONG!  Och då  kom Jonatan och kusinerna    Nu ska jag gå och Hmmmmm.... Göra någonting..... byebye   

Av Saga Hurtig Landin - 9 april 2010 11:17

ISSA KOMMER IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!



HURRA!   Hon har vart borta i två veckor....  =(   Jag tänkte att det här inlägget skulle vara FULLT av kommentarer! Så babbla på!  Idag ska Issa komma,som jag sa,  och så ska vi ut och fota med kamerorna I typhellasgården elr skogen.. Skrev det igår ockå men det blev inte av :(   Sen så ska vi... Hmm....  Ehh... Mer vet jag inte :S   Men kanske! KANSKE! Ska jag dfå nya glasögon!! JUPPAI!


KOM IHÅG!  BABBLA PÅ!


m.m

Av Saga Hurtig Landin - 8 april 2010 10:20

Skrev m.m som överskrift för att jag kommer skriva om olika saker ;) Nu ska jag åka och handla kostymer till en Pelle Svanslös konsär som vi ka ha. Jag är Bill och Sandra är Bull. Vi ska ju vara lika så vi ska träffas nu. Sen ska vi ut och fota i t.ex Hellasgården, Skogen....   Jaa så nu ska jag dra byebye!!!!

Av Saga Hurtig Landin - 6 april 2010 11:00

HAI!!!  Idag så ska jag vara med johanna... Fast bara kanske...  Pappa jobbar och Love e på fritids..  Så ja sitter här ovh chattar med William. William har en hamster som heter  Dexter, och Dexter har en blogg! HAHATITTA IN:  http://dexereliten.blogg.se/ Jaa...haahahaha....  snart sa jag gå till konsum och handla något att äta :)   Så hejdå

Av Saga Hurtig Landin - 1 april 2010 07:29

  

Av Saga Hurtig Landin - 1 april 2010 07:17

Nu ska jag gå till skolan...

...APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!!!

Haha ok... Ingen gick väll på det där.. Jag ska gå om hmm... tio min. Inte så lång tid kvar men inte nu heller :)  <3 

Idag är det ju första april som ni nog förstog.. Så idag ska vi busa med vår fröken Lena :D xD Berättar vad vi gjorde och hur de gick sen. Nu måste jag borsta tänderna :(  Vi hörs senare!

Presentation


Om du bara tittar in nu så går du miste om Mycket!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Så lång tid till födelsedagen ahh!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Lite musik :)

Kaka

Rösta =)

Favoritfärg????? Min e BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 BLÅ!!
 Gul ( e ful)
 GRÖÖÖÖÖN!!! GILLA
 Svart!
 RÖD
 GULD.....
 SILVER....
 lila (hmmmmmm)
 rosa (bläää)

Sök i bloggen

Min Gästbok :) (som äger)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Helg, Kompisdag elr vardag?`?????????

Klockan =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Ovido - Quiz & Flashcards