kakilak

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Saga Hurtig Landin - 15 mars 2010 19:10

Idag var det första skoldagen... Altså i veckan! Har ju gott i skolan förr! Vi hade musik i två tim....   (Jag går i musik klass....)   När jag kom hem hämtade jag Love sen nu på kvällen gjorde jag 4 sidor i matten... MATTEN!!! Ville inte göra det för jag HATAR matte men jag måste komma ikapp..... Mer vet jag inte vad jag ska skriva.... Jag kan skriva vad jag är inne på! Ehh  jag är inne på Gsm fb och bloggplatsen....


KRAM OCH BYEBYE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Om du bara tittar in nu så går du miste om Mycket!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Så lång tid till födelsedagen ahh!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Lite musik :)

Kaka

Rösta =)

Favoritfärg????? Min e BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 BLÅ!!
 Gul ( e ful)
 GRÖÖÖÖÖN!!! GILLA
 Svart!
 RÖD
 GULD.....
 SILVER....
 lila (hmmmmmm)
 rosa (bläää)

Sök i bloggen

Min Gästbok :) (som äger)

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Helg, Kompisdag elr vardag?`?????????

Klockan =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Ovido - Quiz & Flashcards